«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۳۸۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به گلایه شهروندان در خصوص زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه.

به گزارش شهرآرانیوز، « چرا اتوبوس های مسیر ۸۸ این قدر دیر به  ایستگاه می رسند؟ صبح اگر به  ایستگاه های این اتوبوس سری بزنید متوجه می شوید که چقدر مسافر در انتظارند. آن قدرزمان انتظار رسیدن اتوبوس به ایستگاه طولانی است که مسافران باید به سختی خودرا  داخل اتوبوس جای دهند.» این یک نمونه از پیام های مردمی در خصوص مشکلات در ایستگاه های مربوط به  مسیر خط ۸۸ است.

عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره  می‌گوید: سیزده اتوبوس برای مسیر ۸۸ (پایانه خواجه ربیع _ آزادی) فعال است.

به گفته اتحادی این خط، در دو برهه زمانی دارای بیشترین مسافر است. یکی از  این زمان ها مربوط به اوایل صبح است یعنی زمانی که دانش آموزان در حال تردد به مدرسه هستند. در این زمان بیشترین تعداد مسافر را داریم.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد می افزاید: به منظور مدیریت مسافر منتظر در ایستگاه های اتوبوس، سرفاصله رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه ها در اوج حضور مسافر ، ۹ دقیقه برنامه‌ریزی شده است. اما در ادامه زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه با توجه به کاهش تعداد مسافران به ۱۱ دقیقه می رسد.

اتحادی گلایه مردم مبنی بر انتظار طولانی تر آن ها برای رسیدن اتوبوس به ایستگاه را می پذیرد. او ترافیک را دلیل اصلی این اتفاق می داند و بیان می کند: در مسیر اتوبوس ۸۸، محدوده های سه راه ملک آباد _ خیام و خواجه ربیع –کلات ترافیک معمولا بالاست. همین ترافیک سبب می شود که اتوبوس با تأخیر به ایستگاه برسد و در ادامه تعداد مسافران داخل ایستگاه بیشتر شود.

او این تأکید را دارد که در زمان اوج حضور مسافر و در زمان ترافیک، اتوبوس کمکی به خط اضافه می شود تا تعداد مسافران داخل ایستگاه مدیریت شود.

او در مورد افزایش تعداد اتوبوس های جدید در این خط می گوید: تعداد اتوبوس ها در هر خط بر اساس تعداد تراکنش بلیت در  اتوبوس ها مشخص ‌می‌شود به عبارتی با توجه به تراکنش ها آمار تعداد مسافران محاسبه شده و تعداد اتوبوس منظور می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->