شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره برداری از ایستگاه بسیج خط ۳ مترو مشهد در دهه فجر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۳۸۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به گلایه شهروندان در خصوص زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه.

به گزارش شهرآرانیوز، « چرا اتوبوس های مسیر ۸۸ این قدر دیر به  ایستگاه می رسند؟ صبح اگر به  ایستگاه های این اتوبوس سری بزنید متوجه می شوید که چقدر مسافر در انتظارند. آن قدرزمان انتظار رسیدن اتوبوس به ایستگاه طولانی است که مسافران باید به سختی خودرا  داخل اتوبوس جای دهند.» این یک نمونه از پیام های مردمی در خصوص مشکلات در ایستگاه های مربوط به  مسیر خط ۸۸ است.

عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره  می‌گوید: سیزده اتوبوس برای مسیر ۸۸ (پایانه خواجه ربیع _ آزادی) فعال است.

به گفته اتحادی این خط، در دو برهه زمانی دارای بیشترین مسافر است. یکی از  این زمان ها مربوط به اوایل صبح است یعنی زمانی که دانش آموزان در حال تردد به مدرسه هستند. در این زمان بیشترین تعداد مسافر را داریم.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد می افزاید: به منظور مدیریت مسافر منتظر در ایستگاه های اتوبوس، سرفاصله رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه ها در اوج حضور مسافر ، ۹ دقیقه برنامه‌ریزی شده است. اما در ادامه زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه با توجه به کاهش تعداد مسافران به ۱۱ دقیقه می رسد.

اتحادی گلایه مردم مبنی بر انتظار طولانی تر آن ها برای رسیدن اتوبوس به ایستگاه را می پذیرد. او ترافیک را دلیل اصلی این اتفاق می داند و بیان می کند: در مسیر اتوبوس ۸۸، محدوده های سه راه ملک آباد _ خیام و خواجه ربیع –کلات ترافیک معمولا بالاست. همین ترافیک سبب می شود که اتوبوس با تأخیر به ایستگاه برسد و در ادامه تعداد مسافران داخل ایستگاه بیشتر شود.

او این تأکید را دارد که در زمان اوج حضور مسافر و در زمان ترافیک، اتوبوس کمکی به خط اضافه می شود تا تعداد مسافران داخل ایستگاه مدیریت شود.

او در مورد افزایش تعداد اتوبوس های جدید در این خط می گوید: تعداد اتوبوس ها در هر خط بر اساس تعداد تراکنش بلیت در  اتوبوس ها مشخص ‌می‌شود به عبارتی با توجه به تراکنش ها آمار تعداد مسافران محاسبه شده و تعداد اتوبوس منظور می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->