مشهد الگوی ملی زیباسازی شهری است محمد معتمدی: رویداد «نورنما» گامی مثبت و امیدآفرین در مشهد است برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای ایجاد «شادی مومنانه» در ماه رمضان مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در پویش مردمی «مشهد مهربان» برپایی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائران در جاده‌های خراسان رضوی آماده‌سازی ۳۹ بوستان شهری مشهد برای روز طبیعت آلودگی هوای مشهد در ۱۰ منطقه (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) استاندار خراسان رضوی: تشکیل باشگاه حرفه‌ای برای ورزش مشهد اولویت است + فیلم تلاش مدیریت شهری، تحقق نشاط مؤمنانه برای زائران و مجاوران است ضیافت نور و رنگ و تصویر در جشن بزرگ «نورنما»| آیین افتتاحیه بزرگ‌ترین نمایش ویدئومپینگ کشور در مشهد برگزار شد+ویدئو شهردار مشهد مقدس: جشنواره رمضان، فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بود پیش بینی ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و مجاوران به مقاصد تفرجگاهی در روز طبیعت شهردار مشهد مقدس: هدف جشنواره نورنما ایجاد حال خوب برای زائران و مجاوران است تقدیر استاندار خراسان رضوی از برگزاری جشنواره نورنما در مشهد جام رمضان شاخص‌ترین رویداد ورزشی مشهد است ویدئو| مراسم افتتاحیه نخستین رویداد ملی نورنما و جشن بزرگ عیدانه در عرصه میدان شهدا مشهد در حال برگزاری است ساماندهی بیش از ۱۱۰۰ صندوق هوشمند فطریه در مشهد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبر داد: بازدید بیش از ۷ هزار نفر از باغ‌ گل‌های مشهد فعالیت ۲۴ساعته پارکینگ‌های مرکزی مشهد برای برگزاری نماز عید فطر آمادگی شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به شهروندان در روز عید فطر و روز طبیعت ۱۴۰۴
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۳۸۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به گلایه شهروندان در خصوص زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه.

به گزارش شهرآرانیوز، « چرا اتوبوس های مسیر ۸۸ این قدر دیر به  ایستگاه می رسند؟ صبح اگر به  ایستگاه های این اتوبوس سری بزنید متوجه می شوید که چقدر مسافر در انتظارند. آن قدرزمان انتظار رسیدن اتوبوس به ایستگاه طولانی است که مسافران باید به سختی خودرا  داخل اتوبوس جای دهند.» این یک نمونه از پیام های مردمی در خصوص مشکلات در ایستگاه های مربوط به  مسیر خط ۸۸ است.

عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره  می‌گوید: سیزده اتوبوس برای مسیر ۸۸ (پایانه خواجه ربیع _ آزادی) فعال است.

به گفته اتحادی این خط، در دو برهه زمانی دارای بیشترین مسافر است. یکی از  این زمان ها مربوط به اوایل صبح است یعنی زمانی که دانش آموزان در حال تردد به مدرسه هستند. در این زمان بیشترین تعداد مسافر را داریم.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد می افزاید: به منظور مدیریت مسافر منتظر در ایستگاه های اتوبوس، سرفاصله رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه ها در اوج حضور مسافر ، ۹ دقیقه برنامه‌ریزی شده است. اما در ادامه زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه با توجه به کاهش تعداد مسافران به ۱۱ دقیقه می رسد.

اتحادی گلایه مردم مبنی بر انتظار طولانی تر آن ها برای رسیدن اتوبوس به ایستگاه را می پذیرد. او ترافیک را دلیل اصلی این اتفاق می داند و بیان می کند: در مسیر اتوبوس ۸۸، محدوده های سه راه ملک آباد _ خیام و خواجه ربیع –کلات ترافیک معمولا بالاست. همین ترافیک سبب می شود که اتوبوس با تأخیر به ایستگاه برسد و در ادامه تعداد مسافران داخل ایستگاه بیشتر شود.

او این تأکید را دارد که در زمان اوج حضور مسافر و در زمان ترافیک، اتوبوس کمکی به خط اضافه می شود تا تعداد مسافران داخل ایستگاه مدیریت شود.

او در مورد افزایش تعداد اتوبوس های جدید در این خط می گوید: تعداد اتوبوس ها در هر خط بر اساس تعداد تراکنش بلیت در  اتوبوس ها مشخص ‌می‌شود به عبارتی با توجه به تراکنش ها آمار تعداد مسافران محاسبه شده و تعداد اتوبوس منظور می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->