شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۳۸۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شهروند خبرنگار | گلایه ‌های شهروندان در خصوص زمان طولانی رسیدن برخی خطوط اتوبوسرانی در مشهد
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به گلایه شهروندان در خصوص زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه.

به گزارش شهرآرانیوز، « چرا اتوبوس های مسیر ۸۸ این قدر دیر به  ایستگاه می رسند؟ صبح اگر به  ایستگاه های این اتوبوس سری بزنید متوجه می شوید که چقدر مسافر در انتظارند. آن قدرزمان انتظار رسیدن اتوبوس به ایستگاه طولانی است که مسافران باید به سختی خودرا  داخل اتوبوس جای دهند.» این یک نمونه از پیام های مردمی در خصوص مشکلات در ایستگاه های مربوط به  مسیر خط ۸۸ است.

عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد در این باره  می‌گوید: سیزده اتوبوس برای مسیر ۸۸ (پایانه خواجه ربیع _ آزادی) فعال است.

به گفته اتحادی این خط، در دو برهه زمانی دارای بیشترین مسافر است. یکی از  این زمان ها مربوط به اوایل صبح است یعنی زمانی که دانش آموزان در حال تردد به مدرسه هستند. در این زمان بیشترین تعداد مسافر را داریم.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد می افزاید: به منظور مدیریت مسافر منتظر در ایستگاه های اتوبوس، سرفاصله رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه ها در اوج حضور مسافر ، ۹ دقیقه برنامه‌ریزی شده است. اما در ادامه زمان رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه با توجه به کاهش تعداد مسافران به ۱۱ دقیقه می رسد.

اتحادی گلایه مردم مبنی بر انتظار طولانی تر آن ها برای رسیدن اتوبوس به ایستگاه را می پذیرد. او ترافیک را دلیل اصلی این اتفاق می داند و بیان می کند: در مسیر اتوبوس ۸۸، محدوده های سه راه ملک آباد _ خیام و خواجه ربیع –کلات ترافیک معمولا بالاست. همین ترافیک سبب می شود که اتوبوس با تأخیر به ایستگاه برسد و در ادامه تعداد مسافران داخل ایستگاه بیشتر شود.

او این تأکید را دارد که در زمان اوج حضور مسافر و در زمان ترافیک، اتوبوس کمکی به خط اضافه می شود تا تعداد مسافران داخل ایستگاه مدیریت شود.

او در مورد افزایش تعداد اتوبوس های جدید در این خط می گوید: تعداد اتوبوس ها در هر خط بر اساس تعداد تراکنش بلیت در  اتوبوس ها مشخص ‌می‌شود به عبارتی با توجه به تراکنش ها آمار تعداد مسافران محاسبه شده و تعداد اتوبوس منظور می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->